Mrkvičkové cupcaky z Albert magazínu


Právě vyšel dubnový Albert magazín a v něm je několik jarních inspirací. Nejen na dekorace, ale i vaření a pečení. Tyto mrkvičkové cupcaky mě zaujaly a rozhodla jsem se je vyzkoušet.
Krém byla taková improvizace. Vytvořila jsem ho z mascarpone a našlehané šlehačky.


Podle původního receptu by těsto mělo vystačit na 12 ks, ale já jich z jedné várky zvládla napéct asi 18. Výsledek byl celkem uspokojivý a u dětí měly úspěch. I když je podezírám, že jen kvůli šlehačkovému krému :-) I bez krému jsou vláčné a zítra poslouží jako svačinka do školy.

Recept najdete již ve zmíněném alberťáckém magazínu, který rozdávají v obchodech, nebo je i ke stažení online na jejich stránkách. Kdo nechce hledat, původní recept uvádím níže.

Recept:
200 g hladké mouky
3 lžíce kakaa
1 lžička pr. do peč.
200 g cukru
4 vejce
200 ml oleje
100 g nastrouhané mrkve
100 ml mléka

Na krém:
300 g lučiny
80 ml smetany na šlehání
50 g cukru
oranžové barvivo + pažitka na ozdobu

Vejce a cukr ušlehejte, potom přidejte sypké suroviny, mrkev a přilijte olej s mlékem. Těsto plňte do muffinových formiček nebo muffinového plechu vystlaným papírovými košíčky.
Pečte na 180 °C asi 18 min.
Krém stačí jen smíchat a vychladlé muffiny zdobit.

Vyzkoušejte, uvidíte.

Mimochodem, jak vy jste na tom se zkoušením receptů v magazínech a časopisech?

1 komentář:

  1. Ty vypadají parádně 😍 Děkuju za inspiraci, určitě vyzkouším moc ráda.
    Kdyby jsi chtěla, můžeš mrknout na můj blog, který je nový a převážně o zdravé výživě.
    https://fit-healthy-by-kami.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.