Cuketové "bramboráčky"

Před časem se objevil v komentáři názor, že by taky mohl být nějaký recept na maso. No, to by mohl, říkala jsem si, ale otázka je, co nápaditého z masa vařím a s čím se tedy podělit. Popravdě jsem na nic nepřišla 😏 Většinou chystám nějaké rychlovky, typu pečené maso, jako zrovna nedávno. Ale, aby i chlapi si přišli na své, a alespoň na obrázku tu svaloviny viděli, připravila jsem si na dnešek recept na super rychlou a dobrou přílohu.

Tyto cuketové bramboráčky připravíte opravdu snadno a mně osobně chutnají víc, než klasické. Opět bude stačit jen pár surovin a troufám si říct, že je máte všichni doma (tedy pokud už je sezóna cuket 😁)
Množství je uvedené asi tak na 2,5 porce.

Co jsem použila:

jednu cuketu, co se dá teď sehnat v obchodech (žádnou přerostlou ze zahrádky)
jedno vejce
asi 2 lžíce sekaných mandlí
sůl, pepř, česnek, majoránku

Easy postup:

Cuketu nastrouhejte a osolte. Po nějaké době pustí přebytečnou vodu. Nerada plýtvám, ale v tomto případě se nedá nic dělat, šťávu vymačkejte a vylijte. Do "suché" cukety přidejte vejce a nasypejte ostatní ingredience dle chuti.

Z hmoty utvořte menší placičky a opečte na pánvi, stejně jako bramboráky. Placičky jsou křehké, proto je nedělejte moc velké. Pro ty, co mají potřebu všechno zahušťovat, i tady můžou přidat mouku, ale osobně si myslím, že není třeba, drží to i tak. 😉

Lze je použít jako přílohu k masu - ideální způsob úpravy zeleniny. Ale neurazí ani jako rychlá večeře.

Přeji dobrou chuť.
K.

3 komentáře:

  1. Mě jenom cuketové nechutnají. Většinou to dělám tak, že namixuju brambory s cuketou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je s cuketou zkusila prvně a musím říct, že mě skutečně oslovily :-) Ale mix je taky super nápad!

      Vymazat
  2. Super recept!! Už konečně vím, co si dnes připravím k obědu :) plus si k tomu dám Zottarellu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.