Rychlý bulgur s čočkou

Dnes si rodina přála k obědu čočku, protože párky jsme měli v lednici, vajíček dva kartony a loňské zavařené okurky je už třeba sníst, protože brzy budou nové a tak se čočka zdála jako logické řešení.
Jenže já v tomhle vedru neměla ani trochu chuť na plácání se párkem a volským okem, už jen z představy mi bylo těžko a proto jsem vykouzlila takovou čočkovou rychlovku.

Opět to bylo upotřebení zbytků - mrkvička i kapusta je z místního farmářského krámku a protože už byl nejvyšší čas je zdělat, nakrájela jsem je a přidala na osmaženou cibulku. Zasypala kari kořením, přidala trochu čočky a nakonec uvařený bulgur. Vše dochutila jen solí a tamari.

Oběd jsem pro sebe měla rychleji, než jsem zbytku rodiny dosmažila vajíčka :-)

Nechte se inspirovat a přeji dobrou chuť.
K

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.